Türkiye hayat sigortası ve bireysel emeklilik sektöründe faaliyet gösteren Aegon Emeklilik ve Hayat, müşteri odaklı bir yaklaşımla internet sitesini yeniledi. Yeni internet sayfasında teknik terimlerinden uzak, yalın bir dil kullanan Aegon, yalnızca konuşan değil, dinleyen bir marka olduğunun da altını çiziyor. Konuşma diliyle beraber sayfanın görsel dilini de değiştiren şirket, iç ve dış iletişim mecralarında müşterilerine yakın olmak istiyor. İnternet sitesinde doğal, tüm duyguların görülebildiği fotoğraflar kullanan Aegon, marka imajındaki değişikliğin yansıması olarak, daha sade ve kullanıcı dostu bir internet sitesini müşterilerine sunuyor. Aegon Emeklilik ve Hayat'tan yapılan açıklamada, "Bireysel emeklilik ve hayat sigortası pazarında farklılaşarak kendimize alan yaratan bir şirket olarak, müşteri güvenine dayalı bir sistem oluşturuyoruz. Uzun dönemli müşteri ilişkileri kurmaya özen gösteriyoruz. Sayfamızla, müşterilerimizle ilk temasta çok verimli bir iletişim kuracağımıza inanıyoruz" dendi.