X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Çileden çıkaran yeni ücret
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Çileden çıkaran yeni ücret

  • Giriş Tarihi: 30.7.2013 14:37 Güncelleme Tarihi: 30.7.2013 17:41

Bankalar, tüketicileri çileden çıkaran uygulamalarına şimdi de ''Şüpheli işlem bildirme ücreti"ni ekledi.

Şikayetvar'ın haberine göre kredi kartından yapılan harcama için çağrı merkezinin kayıp/çalıntı bölümünü arayan Aylin Ç.'den banka 20 lira ücret aldı.

Vatandaşlardan para almak için her yolu deneyen bankalar, türlü ücretler icat ediyor. Tüketiciden 60 kalem işlemden ücret alan bankalar, bunlara yenilerini ekliyor. İstanbul'dan Aylin Ç'nin gönderdiği şikayete göre ise son icat, 'Şüpheli işlem bildirimi ücreti' oldu.


"İTİRAZ EDİLEN PARA MİKTARI 40 LİRA, KESİLEN ÜCRET 20 LİRA"

Tüketici kredi kartından yapılan bir harcama için bankanın çağrı merkezini arayarak kayıp çalıntı bölümünden şüpheli işlem kısmına bağlandı. Gerekli sorgulamayı yaptıktan sonra kart ekstresi geldiğinde yapılan işlem için bankanın 20 lira ücret aldığını gören müşteri şok oldu.

Çağrı merkezi tarafından hiçbir bilgilendirme yapılmadan ücret kesilmesine tepki gösteren Aylin Ç. şikayetini şöyle anlattı:

"Geçtiğimiz günlerde kartımdan yaptığım bir harcama için şüpheli işlem bildiriminde bulundum. Bunun için kayıp çalıntı /şüpheli işlem kısmından temsilciye bağlandım ve bunun için banka benden 20 TL para kesti.

Şimdi soruyorum bu normal mi? Kart ekstreme baktığımda inanamadım işlem için chargeback talimatı verirken zaten astarının yüzünden pahalıya geleceğini bilsem bunu yapmazdım. İtiraz ettiğim tutar 40 lira kesilen para 20 lira. Nerede acaba bankanın müşteri memnuniyet anlayışı?"