X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Bankalara ombudsman geliyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Bankalara ombudsman geliyor

  • Giriş Tarihi: 28.8.2013

Bankalar, hızla artan tüketici sorunlarını genel müdür yardımcısı düzeyindeki ombudsmanlarla çözecek

Bankalar, artan müşteri şikâyetlerini çözmek için ombudsmanlık birimi oluşturacak. Tüketici ilişkileri koordinasyon görevlisi adı verilengörevliler müşterilerin itiraz, şikâyet ve benzeri taleplerini en kısa sürede cevaplayacak. Koordinasyon görevlisi, bireysel ürün ve hizmetler hakkında gelen itiraz, şikâyet ve benzeri talepleri araştırıp, sonuçlandırarak tüketiciye cevap verecek. Ayrıca bireysel nitelikteki ürün ve hizmetlerden alınan ücret, komisyon ve benzeri kesintilere ilişkin banka internet sayfasında yer alması gereken bilgilendirmelerin eksiksiz olarak ve zamanında yapılmasını da sağlayacak.

GENEL MÜDÜR YARDIMCISI

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) kararına göre tüketici ilişkileri koordinasyon görevlisi, bankalarda genel müdür yardımcısı düzeyinde temsil edilecek. Görevli banka ile BDDK arasında iletişimi kuracak. Karar, 30 gün sonra yürürlüğe girecek.

kalan karakter 1000

fvz fvz

bankalarda bu kar hırsı tüketicide bu aldanma merakı ile kamu da bu aymazlık oldukça bu işler uzunca bir süre mehter yürüyüşü ile çözüme kavuşacak gibi. ama son tahlilde bankalar bindiği dalı kesiyor. vatandaş uyandığında bankalara daha az iş ve çalışanlarına işsizlik olarak dönecek.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır1
cevapla 28.08.2013 06:28

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.