Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Üründe çeşitlilik kaskoyu büyütüyor

Giriş Tarihi: 17.9.2013

Kaskoda ürün çeşitliliği ve hizmet kalitesinin yaygınlığı artıran unsurlar olduğunu belirten Liberty Sigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, müşterilerin ihtiyaçlarına en doğru şekilde yanıt verebilmek için ürünlerin de segmentlere ayrılması gerektiğinin altını çizdi

Liberty Sigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de müşterilerin gerçek sigorta ihtiyaçlarını tespit edip, bu doğrultuda değerlerini koruma altına aldıklarını belirtti. Çoğu kişi için araçlarının vazgeçilmez olduğunu, araçlar için gereken koruma konusunda değişen ihtiyaçların ise artık birbirinden farklı kasko ürünleriyle giderilebildiğini söyledi. Özellikle, bu yılın Nisan ayında yürürlüğe giren Kasko Genel Şartları'ndaki değişiklik sonrası, kaskonun 4 farklı kategoriye ayrılması ve herkesin ihtiyacına en uygun olan kasko tipini seçmesi ile birlikte kasko branşında gelişimin ve yaygınlığın önünün açıldığını aktaran Yergin, "Biz de Liberty Sigorta olarak yepyeni kasko ürünlerimizle tüketicileri daha güvenli bir hayata ve Liberty Kasko Dünyası ile tanışmaya davet ediyoruz" dedi. "Bizim için müşteri memnuniyeti çok önemli. Müşterilere yenilikçi, geniş kapsamlı, kolay anlaşılır ve avantajlar sunan ürünler sunuyoruz. Bu ürünlerle hem değişen ihtiyaçlara cevap veriyor, hem de Liberty Sigorta farkını ortaya koyuyoruz" diyerek sözlerine devam eden Ragıp Yergin "Beş farklı kasko ürünümüz ile beş farklı ihtiyacı karşılıyoruz. Kasko sigortalarında ürün yelpazemizdeki çeşitliliğimizle sürekli değişen müşteri ihtiyacını karşılamayı hedefliyoruz" dedi.

LIBERTY'DEN 5 FARKLI KASKO SEÇENEĞİ
"Liberty Genişletilmiş TrafiKasko', 'Liberty Genişletilmiş Kasko', 'Liberty Genişletilmiş KaskoCAN', 'Liberty Genişletilmiş Kasko Muafiyetli' ve 'Liberty Avantajlı Genişletilmiş Kasko' ürünleriyle müşterilere hizmet sağlamayı daha da kolay hale getirdiklerinden söz eden Yergin, "Kaskoda ürün çeşitliliği penetrasyonu artırıyor. Geliştirdiğimiz kasko ürünleriyle, daha çok müşteriye ulaşmayı hedefliyoruz. İhtiyaçları en doğru şekilde anlayabilmek gerekiyor" dedi.

BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Üründe çeşitlilik kaskoyu büyütüyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz