X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Banka şikâyetleri internette de 'hit' yaptı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Banka şikâyetleri internette de 'hit' yaptı

  • Giriş Tarihi: 21.11.2013

Bankaların aldığı ücret ve komisyonların iadesi için sanal âlemde de şikâyet yağdı. Sadece bir şikâyet sitesine yapılan 510 bin şikâyetin 90 bini bankalara yönelik. Şikâyetlerde, hesap işletim adı altında alınan ücret, komisyonlar, dosya ücretleri başı çekti. Geçmiş yılların aksine faiz şikâyetleri azaldı. Bankaların karne notunda sanal âlemdeki şikâyetler de etkili olacak.

Kredi kartı % 29 arttı

Geçen yıl 3 milyonun üzerinden doğrudan şikâyet gelen bankalara yönelik not uygulaması için kapsamlı bir çalışma yürütülüyor. Bankalara doğrudan yapılan şikâyet başvuruları son bir yılda yaklaşık yüzde 29 artarken zirveye kredi kartı, ücret ve komisyonlar başı çekti.

Hakem heyetine 11 bin başvuru

Yılın ilk yarısı itibariyle doğrudan şikayet başvurusu 3.3 milyonu geçti. Son 5 yıl içinde hakem heyeti tarafından alınan başvuru sayısı da 11 bine ulaştı. Yine hakem heyetine yapılan müşteri şikayetlerinde de yüzde 47.8 ile ücret-komisyonlar başı çekti.



kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.