X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 'Stratejimizin kalbinde sürekli yenilik var'
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

'Stratejimizin kalbinde sürekli yenilik var'

  • Giriş Tarihi: 28.11.2013

Arçelik'in başarısında Ar-Ge ve inovasyonun etkili olduğunu söyleyen Çakıroğlu, "Sürdürülebilir büyüme için yenilikçi yaklaşım şart" dedi

Arçelik Türkiye İhracatçılar Meclisi tarafından, 28-30 Kasım tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi'nde bu yıl ikincisi düzenlenen Türkiye İnovasyon Haftası'na stratejik partner olarak destek veriyor. Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, İnovasyon Haftası etkinliklerinin inovasyon bilincinin yaygınlaşmasında önemli katkılar sağlayacağına inandığını söyledi. Çakıroğlu, "Ülkemizin rekabet gücünün artırılmasında ve katma değeri daha yüksek ürün ve hizmetlerin ihracatında inovasyonun anahtar olduğunu düşünüyorum. İnovasyon alanında yapılacak çalışmaların desteklenmesi hepimiz için önemli bir sorumluluktur" dedi. Çakıroğlu Arçelik'in geliştirdiği yenilikçi teknolojiler, akıllı ürünler ve katma değer yaratan çözümler ile sektöründe dünyanın önde gelen şirketlerinden biri olduğunu vurguladı. "Global vizyonumuzu destekleyen stratejimizin kalbinde inovasyon yer alıyor" diyen Çakıroğlu, Arçelik'in başarısının arkasında, Ar-Ge ve inovasyon gücünün yer aldığını ifade etti. Çakıroğlu, "İnovasyon gücümüzü en üst seviyede önem verdiğimiz kalite ve tasarımla destekliyoruz. Sürdürülebilir ve kârlı büyüme için bu şart" şeklinde konuştu. Yeni teknolojiler geliştirirken, fikri hakları da korumaya önem verdiklerini belirten Çakıroğlu, Türkiye'den Dünya Fikri Haklar Örgütü'ne yapılan uluslararası patent başvurularının üçte birini Arçelik'in gerçekleştirdiğini ve son 5 senedir, Dünya Fikri Haklar Organizasyonu'nda ilk 200'de yer alan tek Türk şirketi olduklarını kaydetti.

TÜKETİCİYİ DİNLİYORUZ
Şirketin inovasyon süreçlerinde pazar analizlerinin önemli yer tuttuğunu vurgulayan Çakıroğlu şunları söyledi: "Tüketicilerin alışkanlıklarını ve yaşam tarzlarını yerinde inceliyoruz. Beklentileri karşılayacak hizmeti geliştirmek üzere yenilikçi fikirleri değerlendiriyoruz. Teknolojiden veya pazardan kaynaklanan yeni fikirler, tüketicilere fayda sağlayacak ürünlere dönüştüğünde inovasyon değeri kazanıyor."

ÜRÜNLE SINIRLI DEĞİL
İnovasyonu sadece ürünle sınırlandırmadıklarını belirten Çakıroğlu, "Ürünlerin malzeme planlamasından, müşteriye ulaştırılmasına, hatta satış sonrası servise kadar tüm sürecin en etkin şekilde yönetilmesi gerekiyor. Bu nedenle inovasyon yaklaşımını yan sanayilerimizi, tedarikçilerimizi ve tüm iş ortaklarımızı kapsayan eko sistemimize kazandırıyoruz" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.