Noel Baba'nın değeri 1.6 trilyon dolar

Giriş Tarihi: 16.12.2013
Dünyanın en değerli markasının Noel Baba olduğu belirlendi. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, özgün kurumsal marka değerlendirme tekniklerini kullanarak "Noel Baba" markasının değerini tespit etti. Markanın seyahat, perakende alışveriş, konaklamaağırlama sektörlerine ekonomik katkıları dikkate alınarak yapılan değerlendirme çalışması sonucunda "Noel Baba" markasının değerinin 1.6 trilyon dolar olduğu belirlendi. Araştırmada Apple'ın 87.3, Samsung'un 58.7, Google'un ise 52.1 milyar dolarlık değeri olduğu kaydedildi. Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner'e göre bu tespitin Türkiye açısından önemi oldukça fazla.

ASLEN AntalyaLI
İlgüner, Noel Baba'nın Antalya'nın Demreli ilçesinden olduğu konusunda güçlü argümanlar olduğunu dile getirdi. İlgüner, Türkiye'nin bu markayı kullanıyor olması gerektiğini vurguladı.
ARKADAŞINA GÖNDER
Noel Baba'nın değeri 1.6 trilyon dolar
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz