HDI Sigorta'nın 2014 yılı planlarıyla ilgili konuşan HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu, satış kanalları konusunda acenteleri yakından ilgilendiren açıklamalarda bulundu. HDI Sigorta'nın dağıtım kanalı bazında bir acente şirketi olduğunu ifade eden Hancıoğlu, portföylerinin yaklaşık yüzde 63'ünün acente kanalından geldiğini söyledi. Acente tarafında çok daha iyi işler yapılması gerektiğini belirten Hancıoğlu, acentelerin yazdığı portföy dağılımına bakıldığında oto branşının ağır bastığını ve bunların daha çok trafik sigortasından gelen poliçeler olduğunu söyledi. Acente kanalının kârlılığını geliştirmek için acentelerin operasyonlarını daha iyi yönetme gayreti içinde olduklarını söyleyen Hancıoğlu, "Acentelerimizi ürün geliştirmesinden ürünün eğitimine, reklam çalışmasından pazarlamasına kadar birçok silahla donatıyoruz. Yeni yıl için bunun eğitim ve reklam planlarını da yaptık" dedi. Ceyhan Hancıoğlu sözlerine şu şekilde devam etti: "Bunları hayata geçirdikten sonra portföy değişiminin de katkısıyla 2014'te acente kanalımızda çok daha etkili ve verimli bir yönetim gerçekleştireceğimizi düşünüyorum."