Eğitimler kurumsal iletişim bölümlerinde çalışan profesyonellerin kendilerini geliştirmeleri ve spesifik konularda uzmanlıklarını pekiştirmeleri amacını taşıyor. Sektörde çalışanlara yönelik hazırlanan eğitim içerikleri marka deneyimleri üzerinden çıkarımlar yapmak üzere kurgulanmış.
Sertifika programına katılacak katılımcıları başarılı iletişim stratejileri oluşturmanın sırları, marka vaadi, basınla ilişkiler, kurumsal itibar yönetimi, lider iletişimi ve itibar yönetiminin incelikleri, etkin online pr ve algı yönetimi, sosyal medyada itibar yönetimi nasıl yapılmalı, pr ajanslarıyla etkin çalışmanın ipuçları ve kriz iletişimi gibi konularda paylaşımlar yapılması planlanıyor.
Marka Yönetimi Derneği Başkanı Uğur Ünal " Derneğin, üyeler arasında bilgi alışverişinin sağlanması ve marka yöneticilerinin temsil edilmesi görevi yanısıra temel amaçları arasında sektörel eğitim çalışmalarının da yer aldığını belirtti. Eğitim programını "Brandlab" adını verdikleri yöntemle markaları masaya yatırarak inceleyeceklerini, katılımcılarla interaktif ve aynı zamanda inovatif çıkarımlarla keyif alabilecekleri bir eğitim sunmayı planladıklarını aktardı. Derneğimize destek vermek amacıyla deneyimlerini paylaşmayı kabul eden sektörde konularında otorite sayılan iletişim uzmanlarına teşekkür ettiğini sözlerine ekledi.
İstanbul Üniversitesi öğretim üyesi, Bersay İletişim Grubu Yürütme Kurulu Üyesi aynı zamanda Bersay İletişim Enstitüsü Genel Koordinatörlüğü yürüten Prof. Ali Murat Vural, BBC, Reuters, Milliyet, KanalD, Star TV'de çeşitli görevlerde bulunmuş, Philip Morris / Sabancı, Coca-Cola, Hürriyet ve Doğan Holding'de kurumsal iletişim alanında yöneticilik yapmış iletişim danışmanı Temucin Tüzecan, ABD'de Las Vegas merkezli online itibar koruma ve telif hakları konusunda hizmet veren Rubbit Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Emre Teker, ABD'de San Diego merkezli sosyal medya yönetimi şirketi Rhino Runner Kurucu ortağı Arda Sayıner ve Philips Ses Sistemleri Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Pazarlama Müdürü Sinem Yücel eğitmenler arasında bulunuyor.