Türkiye'nin en iyi haber sitesi

'100 bin saati müşterilerimize ayırdık'

Giriş Tarihi: 18.3.2014
Turkcell Superonline'ın hem sürdürülebilir müşteri memnuniyeti hem de verimlilik artışı amacıyla hayata geçirdiği "Operasyonel Mükemmellik Programı" kapsamında, Turkcell ve Turkcell Superonline çalışanlarının yürüttüğü 38 proje bir yılda tamamlandı. Turkcell Superonline, Operasyonel Mükemmellik Programı için bu süre içinde yaklaşık 100 bin saat ayırdı. Turkcell Superonline Genel Müdürü Murat Erkan, 1.7 milyon ev ve işyerinin kapısına kadar fiber internet hizmetini götürdüklerini ve 570 bin müşterileri olduğunu anlattı.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
'100 bin saati müşterilerimize ayırdık'
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz