X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER İngiliz dev Aerodeon'u aldı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

İngiliz dev Aerodeon'u aldı

  • Giriş Tarihi: 3.5.2014

Yıllık 17 milyar dolar cirosu olan İngiliz reklam devi WPP, 2 yılda 5'inci Türk şirketini aldı. WPP, son alımla istihdamını bin kişiye çıkarıldı

Dünyanın en büyük reklam şirketi unvanını geçen yıl birleşen Publicis ve Omnicom'a kaptıran İngiliz dev WPP, milyar dolarlık satın almalar yerine büyüme potansiyeli olan şirketlere odaklandı. WPP, en güvendiği pazarlar arasında yer alan Türkiye'deki şirket alımlarına geçen yıl kaldığı yerden devam kararı aldı. İngiltere merkezli WPP, Türkiye'nin ilk uluslararası mobil pazarlama ajansı şirketi olan Aerodeon'u satın aldığını açıkladı. Geçen yıl yaklaşık 10 milyon lira ciro yapan Aerodeon, mobil sadakat platformları, reklam sunucu teknolojileri alanında hizmet veriyor. 2002'de kurulan şirketin 40 çalışanı bulunuyor.

TÜRKİYE'DE BİN ÇALIŞAN

Son iki yılda Türkiye'deki varlığını artırma kararı alan WPP, bu nedenle 5 önemli Türk şirketini portföyüne kattı. 2012'de Manajans ve 41? 29! isimli firmaları alan WPP, geçen yıl da G-Section ile Plasenta'yı bünyesine katmıştı. Böylece WPP, Türkiye'deki çalışan sayısını 1.000'e çıkarıldı. 17.3 milyar dolarlık cirosu bulunan WPP, gelirlerinin 6 milyar dolarını dijital platformlardan elde ediyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.