Ray Sigorta toplam üretimde yüzde 13 büyüdü

Giriş Tarihi: 7.5.2014
RAY Sigorta İcra Kurulu Üyesi ve Satış Direktörü Anıl Rasih Gülcen, 2014 yılında öncelikli hedeflerinin kâr ederek büyümek olduğunu söyledi. Ray Sigorta'nın prim üretiminin yüzde 67'sini acenteler kanalıyla sağladığını belirten Gülcen, "Ray Sigorta'nın kalbi acentedir. Halen binin üzerinde acenteyle çalışıyoruz, hedefimiz 2015 yılında bu sayıyı 1500'e çıkarmak. Türkiye'deki hemen hemen tüm büyük ilçelerde var olmaya çalışıyoruz. Ekonominin olduğu her yerde olmalıyız diye düşünüyoruz. Bu anlamda da çalışmalarımızı süratle sürdürüyoruz." diye konuştu. 2013 yılını yüzde 20'ye yakın bir büyümeyle kapattıklarını dile getiren Gülcen, 2014'te de benzer bir büyüme trendi beklediklerini ifade etti. Gülcen, yılın ilk 3 ayındaki ekonomik durum ve sektörün gidişatına bakıldığında bu beklentilerin bir miktar altında kalınabileceğini söyledi. Geçen yıl sektörün çok ciddi bir büyüme ivmesi kazandığını hatırlatan Gülcen, "Yılın ilk 2 ayının verilerine baktığımızda kasko neredeyse büyümüyor, reel anlamda küçülüyor. Trafik branşı da reel olarak çok az bir büyümeyle devam ediyor. Üretim hedeflerimizi motor dışı branşlara daha fazla yüklenerek yakalıyoruz. Toplam üretimde Ray Sigorta ilk 3 ayda yüzde 13 civarında büyüdü" dedi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Ray Sigorta toplam üretimde yüzde 13 büyüdü
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz