X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Sigortacı farkını hasar yönetiminde gösteriyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Sigortacı farkını hasar yönetiminde gösteriyor

  • Giriş Tarihi: 15.5.2014

GEÇEN yıl dalgalanan ve yıl sonunda artış gösteren döviz kurları hasar maliyetlerini yükseltti. Sompo Japan Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Uğur Özer, eskiden müşterinin sadece hasarını hızlı almasının yeterli olduğunu, ancak bugün müşteri memnuniyetini sadece bu parametreyle açıklamanın mümkün olmadığını ifade etti. Sektördeki en yaygın ve geniş anlaşmalı servis ağlarından birine sahip olduklarını belirten Özer, "Hasar sürecinde alınan yardım hizmetlerinin kalitesi de müşteri memnuniyetini doğrudan etkiliyor. Hasarın ihbarından, ödenmesine kadar tüm süreçlerde sigortalının olumlu bir hasar deneyimi yaşaması gerektiğini düşünerek, tüm süreçlerimizi buna göre kurguluyoruz" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.