X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Herkes parasının peşinde
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Herkes parasının peşinde

  • Giriş Tarihi: 8.7.2014 09:42 Güncelleme Tarihi: 8.7.2014 12:35

EPDK elektrik faturalarını kontrol etmek için geliştirdiği sistem, abonelerin faturalarına kuşkuyla yaklaştığını ortaya koydu.

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu'nun (EPDK) sistemi hizmete verdiği gün, on binlerce abone faturasını sorgulamak için siteye akın etti.

Haberturk gazetesinin haberine göre; sistem, yoğun girişler nedeniyle hizmet veremez duruma düştü. Kurum TÜBİTAK ile temasa geçti ve 6 dolayında uzman EPDK ile temasa geçti; saatler süren çalışmadan sonra sorun çözüldü. EPDK bünyesindeki bilişim uzmanlarından bir grup gece boyunca nöbet tuttu. EPDK'nın geçen hafta hizmete verdiği resmi internet sayfasında yer alan fatura sorgulama modülü, abonelerin şikâyetlerine çözüm üretmeyi hedefliyor. EPDK'ya, abonelerden dağıtım şirketleriyle ilgili gelen şikâyetler üç konuda yoğunlaşıyor. Birinci sırada elektrik kesintileri geliyor. Abonelik hizmetleri (açmakapama, hat bağlantı, arızalara müdahale) ikinci sırada yer alıyor. Faturalar da abone şikâyetlerinde önemli yere sahip.


'BENDEN 60 KURUŞ FAZLA ALMIŞLAR' DİYE EPDK'YA BAŞVURDU

Aboneler, EPDK'nın sistemine abonelikle ilgili istenen bilgileri girerek, faturalarını hesaplamaya başladı. Dağıtım şirketinin fazla tahsilat yaptığını düşünen aboneler, EPDK'ya başvuruda bulunuyor. Bir abone, "Benden 60 kuruş fazla tahsil edilmiş" diyerek EPDK'ya şikâyetçi oldu.

Kaynak: Haberturk

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.