X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Toyota ile Volkswagen'in 1 numara yarışı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Toyota ile Volkswagen'in 1 numara yarışı

  • Giriş Tarihi: 4.8.2014

Toyota CEO'su Akio Toyoda ile Volkswagen CEO'su Martin Winterkorn, dünyanın 1 numarası olmak için rekabet ediyor

Üst üste iki yıl boyunca dünyanın en çok satan markası olan Toyota, 2014'ün ilk yarısında 5 milyon 97 bin adetlik rekor satışla unvanını korudu. Toyota'nın satışları yüzde 3.8 yükseldi. Toyota'yı yakından takip eden Volkswagen'in satışları 4 milyon 970 bin adet olarak gerçekleşti. Satışları yüzde 5.9 artan marka, ilk yarıda Toyota'dan daha hızlı büyüdü. Dünyanın en çok satan markası unvanını iki yıl önce Toyota'ya kaptıran General Motors'un satışları ise ilk 6 ayda 4 milyon 920 bin adet olarak gerçekleşti. Toyota, 2013'te 9 milyon 988 bin adet, Volkswagen 9 milyon 730 bin, GM ise 9 milyon 710 bin adet satış gerçekleştirmişti. Toyota ve Volkswagen arasındaki rekabetin en çetin geçtiği pazarlar Çin, ABD ve Avrupa… Toyota, ABD'de güçlü bir konumda bulunurken, Volkswagen en yüksek satış rakamlarına Çin pazarında ulaşıyor. Avrupa'da ise her iki markada başa baş rekabet ediyor. VW Avrupa'da ilk yarıda yüzde 7.1, Toyota ise yüzde 6.8 büyüme gerçekleştirdi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.