Vodafone ve Danone'den işbirliği

Giriş Tarihi: 28.8.2014
Vodafone, Danone Hayat İçecek ile birlikte Türkiye'de ilk kez uygulanan "Akıllı Dolap Takip Sistemi"ni hayata geçirdi. Vodafone İş Ortağım çatısı altında gerçekleştirilen makinelerarası iletişim (M2M) teknolojisi çözümü, Danone Hayat İçecek'in ilk etapta 1000 dolabına uygulandı. Kayıp dolap oranı yıllık yüzde 25 olan Danone Hayat İçecek, bu sistemle kayıp oranını sıfıra indirdi. Sistem yakın zamanda Türkiye genelinde 7 bin adet Hayat Su dolabına uygulanacak. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, "Akıllı Dolap Takip Sistemi" ile firmanın kayıp oranını sıfırladığını söyledi. Aksoy, "Türkiye pazarında 2 milyon soğuk dolap olduğunu, sistem ile yıllık 250 milyon TL'lik tasarruf olacak" dedi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Vodafone ve Danone'den işbirliği
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz