X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Turkcell inovasyonla liderliği pekiştirdi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Turkcell inovasyonla liderliği pekiştirdi

  • Giriş Tarihi: 3.9.2014

34.6 milyon müşteriye ulaşan Turkcell, bu dev ülkeyi inovasyon yatırımlarıyla yönetiyor. Genel Müdür Yardımcısı Sevilengül "Müşteri hizmetlerinde ileri teknolojiyi kullanıyoruz" dedi

Abone sayısı 34.6 milyona ulaşan Turkcell, müşteriyle ilişkisini inovasyona yaptığı yatırımlarla güçlendiriyor. Bunun 206 ülkenin nüfusundan fazla bir rakamı ifade ettiğini söyleyen Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, "Coğrafi ve demografik olarak birbirinden farklı bu dev ülkeyi bir arada tutmak bizim önceliğimiz. Bu nedenle teknolojiye büyük yatırımlar yapıyoruz" dedi. Bilbao'da basın mensuplarıyla bir araya gelen Sevilengül, müşteri yönetiminde devrim niteliğindeki teknolojileri ve müşteri yönetimindeki yeni nesil inovatif çözümlerini anlattı. Sevilengül, "Yeni nesil müşteri hizmetleri yönetimi için, son 5 yılda 100 bin adam/saat geliştirme yaptık. Her müşterimize en kaliteli hizmeti verebilmek için ileri teknolojimizi müşteri hizmetleri alanına taşıdık. Onların farklılaşan beklenti ve ihtiyaçlarına odaklandık" diye konuştu.

'HİZMETİ KİŞİSELLEŞTİRDİK'
Burak Sevilengül, uzun arayışlar sonucunda, hem sektöründe hem de dünyada pek çok şirkete ilham veren bir kişiselleştirme anlayışı geliştirdiklerini belirtti. Sevilengül sözlerine şöyle devam etti: "İletişim ve teknoloji dünyasında yaşanan fiyat odaklı yoğun rekabete rağmen, bugün Türkiye'de cep telefonu kullanan her iki kişiden biri Turkcell'li. Herkesin çok özel talep ve beklentilerine en iyi şekilde cevap vermek öncelikli görevimiz."

MÜŞTERİ 'BİP' SESİNE İHTİYAÇ DUYUYOR
Burak Sevilengül, Bip Sesi Uyarı Tonu ile ilgili yapılan araştırmasının sonuçlarını paylaştı. Buna göre numarasını başka bir operatöre taşıyan aboneler için Bip Sesi Uyarı Tonu'nun kalkmasına ihtiyaç olmadığını vurgulayan Sevilengül, şunları söyledi: "Numara taşıma uyarı tonuna ilişkin bir düzenleme ihtiyacı yok. Uyarı tonu aboneleri bilgilendirme amaçlı bir tüketici hakkı olarak sunuldu. Arama yapan abonelerin nasıl ücretlendirileceğine dair bir fikri olması için bu bilgilendirmeye ihtiyacı var. Araştırmaya göre uyarı sesine ilişkin herhangi bir şikayet yok ve abonelerin büyük bölümü uygulamanın devam etmesini istiyor. Eğer bu konuda bir değişiklik yapılacaksa müşteri şikâyetlerinin yoğunlaştığı konulara odaklanmalı diye düşünüyorum."

EMEKLİ ENGELLİ VE ÇİFTÇİYE AYRICALIK
Turkcel'de emekli ve yaşlıların da özel bir yeri olduğunu söyleyen Sevilengül, "600 bin üyesi olan Emekliler Kulübü'nü kurduk. Onlar için sağlık yaşam servisleri de geliştirdik. İlaç saati hatırlatmasından, sağlık verilerinin bir arada tutulmasına kadar pek çok özel hizmet sunuyoruz. Emeklilere mağazalarda teknoloji eğitimi veriyoruz" dedi. Turkcell'in bir diğer 'ilk'inin de 1.6 milyon çiftçiye özel hizmet üreten 'tarım doktoru' olduğunu söyleyen Sevilengül "Bu sayede çiftçiler, toprak analizini yaptırıyor. Sadece ziraat mühendislerinin çalıştığı özel çağrı merkezi hizmeti alıyorlar" dedi. Tarım doktoru hizmeti kapsamında bugüne kadar 12 bin tarla kayıt altına alındı. Turkcell ayrıca engellilere yönelik uygulamalarıyla da öne çıkıyor. Engellilere aralarında sesli gazete okumanın bulunduğu birçok hizmet veriliyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.