Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Silk&Cashmere'de yönetim 2'nci kuşakta

Giriş Tarihi: 11.9.2014
İpek ve kaşmiri dünya markası haline getiren Silk&Cashmere'in CEO'su Ayşen Zamanpur, markayı ikinci nesile bırakıyor. 'Rönesans' adını verdikleri 500 günlük dönüşüm süreci için yaklaşık 2 milyon dolar harcadıklarını belirten Zamanpur, "Logodan koleksiyona her şeyi değiştirdik. Bu değişim sonrası 5 yılda 3 kat büyüme hedefliyoruz" dedi. Yönetimi oğlu Ferhat'ın aldığını söyleyen Zamanpur, "Satış noktalarını yurtiçi ve dışında artırıyoruz" dedi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Silk&Cashmere'de yönetim 2'nci kuşakta
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz