Mavi Jeans, yeni serisi Gold koleksiyonu için iddialı bir tanıtım yaptı. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, "Yeni serimiz, üç kat fazla esneklik, dört kat fazla tutuş ve daha ince görünüm vaat ediyor. Sınırsız hareket özgürlüğü sunuyoruz. Bu jeanlerle bayanlar koşu, basketbol, yoga gibi sporları yapabilir" dedi. Yavuz, yeni serinin 2015 ciro hedeflerinde önemli pay alacağı öngörüsünde bulundu.
6 MİLYON JEAN SATIYORUZ
Türkiye'de yılda 6 milyon jean sattıklarını dile getiren Yavuz, şöyle konuştu: "Hedefimiz bunu 2015'te 7 milyona çıkarmak. Gold serisiyle ilave 500 bin yeni müşteri çekmeyi planlıyoruz. Bu yılki yüzde 30 büyüme hedefini de yeni seriyle yakalayacağız." Yavuz, kadın moda markasında ilk 5'te yer aldıklarını ve yüzde 15 pazar payına sahip olduklarını da sözlerine ekledi. Dünyada 352'nin üzerinde mağazaları bulunduğunu anlatan Yavuz, yıl sonuna kadar 381'e çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.
SERENAY'LA YÜZDE 20 BÜYÜDÜK
Mavi, yeni reklam kampanyasını bu yıl da Serenay Sarıkaya ile devam ettiriyor. Ali Taran imzalı "Çok mu çok modayız" sloganlı reklam filminde, dikkat çekici aksiyon sahneleri var. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, Serenay Sarıkaya'lı kampanyalarla kadın jean satışlarında yüzde 20 oranında büyüme yakaladıklarını söyledi.