OPET müşteri memnuniyetinde lider seçildi

Giriş Tarihi: 21.9.2014
OPET, Türkiye Kalite Derneği'nin (KalDer) 2006'dan bu yana ölçümlediği "Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi"nde sektöründe "Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Şirket" seçildi. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, "Müşteri talep ve beklentilerinin sürekli değiştiği günümüzde Türk halkının OPET'ten memnuniyeti 9 yıldan bu yana değişmeden devam ediyor" dedi. Başarıya, müşteri deneyimlerinden yola çıkarak yaptıkları analizlerle ulaştıklarını belirten Ağca, "Farklılaşma stratejilerimiz ve müşteri odaklı yaklaşımımız ile yolumuza devam edeceğiz. Amacımız tüketicinin en çok memnun kaldığı bir akaryakıt dağıtım şirketi olarak her alanda yükselişimizi sürdürmek" diye konuştu. OPET geçtiğimiz yıl müşteri memnuniyetinde liderliğin yanı sıra üst üste elde ettiği birincilikleri için "Sürdürülen Başarı" ve "Üstün Başarı" ödüllerine de layık bulunmuştu.
ARKADAŞINA GÖNDER
OPET müşteri memnuniyetinde lider seçildi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz