Sırmasion'un hedefi 7 mağazaya ulaşmak

Giriş Tarihi: 18.10.2014
Sırmasion'un hedefi 7 mağazaya ulaşmak
Sırmasıon, gümüşte Ercuis, porselende Limoges, Lalique, Cristallerie de Montbronn, Carl Rotter, Galant, Griffe gibi dünyanın önde gelen markalarını bünyesinde topladı. Nişantaşı ve Zorlu Center'daki mağazalarıyla hizmet veren şirketin hedefi Bağdat Caddesi ve Anadolu'da yeni dükkânlar açmak. Şirketin ortaklarından Şirin Yalçın, ürünlerine Ortadoğu'dan da yoğun talep geldiğini söyledi. Yalçın, "Şu anda satışlarımızda yabancıların payı yüzde 20'yi geçti. Özellikle Zorlu mağazamız Arap turistlerin yoğun ilgisini çekiyor. Bu mağazanın ciroya katkısının yüzde 60'a çıkmasını öngörüyoruz" diye konuştu.
ARKADAŞINA GÖNDER
Sırmasion'un hedefi 7 mağazaya ulaşmak
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz