Sigorta sektörünün, gelişen teknoloji ile birlikte yeni dağıtım kanallarıyla tanışsa bile acentelerin sektör için vazgeçilmez olduğunu söyleyen Liberty Sigorta Satış ve Pazarlama Direktörü Halil Bay, acentelerin de 'acente odaklı' şirketlerle yola devam etmeyi tercih ettiğini belirtti. Liberty Sigorta'nın dağıtım kanalı stratejilerini acenteler üzerinden kurgulayan bir şirket olduğunu vurgulayan Halil Bay, "Etkin bölge yapılanmamız, genel müdürlük fonksiyonlarımız ile acentelerimize kısa sürede yalın ve etkin çözümler üretmeyi sağlayacak esnek bir yapımız var. Bu farklılığımız, acentelerimizin bizimle çalışma isteğini artıran çok kıymetli bir özelliğimiz. Ana hedefimiz acente kanalı için 'çalışılacak en iyi şirket' olmak. Çok yol aldığımızı düşünüyorum ancak hala yapacak çok şeyin olduğunu bilmek de bizleri diri tutuyor" şeklinde konuştu.
'REKABETİ ÖNEMSİYORUZ'
Halil Bay "Piyasanın fiyatlarını çok yakından takip ediyoruz ve rekabeti oldukça önemsiyoruz. Şartlar eşit veya yakın ise bir acentenin bizimle çalışmasını belirleyen farklı bir şeyler olduğuna inanıyoruz; bunun kolay ve etkin çalışmak olduğunu düşünüyoruz. Oto tarafında bu süreçler tam otomatize olarak yürüyor, esas farklılık oto dışı süreçlerimizde" diyerek rekabetin önemini vurguladı.