X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER SSK ve Bağkur emeklisi ne kadar zam alacak?
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

SSK ve Bağkur emeklisi ne kadar zam alacak?

  • Giriş Tarihi: 11.12.2014 15:09 Güncelleme Tarihi: 11.12.2014 15:12
SSK ve Bağkur emeklisi ne kadar zam alacak?
SSK ve Bağkur emeklisi ne kadar zam alacak?

Türkiye’de sayıları yaklaşık 9 milyonu bulan SSK ve Bağkur emeklisinin maaşlarına 2015 yılı başında alacakları zam oranı aşağı yukarı ortaya çıktı.

Emeklilerin maaş artışı yılın Temmuz-Aralık dönemindeki 6 aylık tüketici fiyatları endeksine göre hesaplanacağı düşünülürse milyonlarca hak sahibi Ocak ayında maaşlarına en az yüzde 2,76'lık zam alacaklar.

Tüketici fiyatları Temmuz'da 0,45, Ağustos'ta 0,09, Eylül'de 0,14, Ekim'de1,90, Kasım'da ise 0,18 artarak 5 ayın toplamında yüzde 2,76'ya ulaştı. Gelecek ayın başında, Aralık ayı tüketici fiyatlarındaki artışın ilave edilmesiyle zam oranı tam olarak belirlenecek. Aralık ayı enflasyonu 0,24 olsa bile emekliler maaşlarında yüzde 3'lük bir artış görecekler.

kalan karakter 1000

zeycan kural zeycan kural

bana hiç zam gelmiyor bağkur dan alıyom 430 bunebiçim iş napacağımın bilmiyom yardım edin nasıl neyapacam

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 26.01.2015 12:48
msalih dursun msalih dursun

ismi üzerinde işçisin işçi çalışacak başkaları yiyecek bu ülke insan hakları sözleşmesine imza atarken ayaklarını yerden kesmiş ne diyelim sokağa çıkıp protosto yapsan zam yerine tazikli su ve biber gazı yersin adelet buysa olmaz olsun

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır1
cevapla 30.12.2014 18:39
fab.mehmet fab.mehmet

KAÇ SEFER IKAZ ETTİM AMA KAYBEDERSEK EMEKLİLERDEN OLACAK HERKEZ NE DEMEK İSTEDİGİMİ ANLAR HER SEY ÇOK GÜZEL AMA DUYUYORUM Kİ BU EMEKLİLER EGER DURUMLARINI DÜZELTMEZSEK OY MOY YOK ARTIK DİYORLAR VE DİYORUZ ATLA DEVE İSTEMİYORUZKİ ORTALAMA 1250 ALLAH BEREKET VERSİN DİYORUZ 750/ 800 YANİ MÜMKÜN DEGİL YETMİYO ADALET HER ZAMAN ADALET VİCDANLARINIZIN SESİNİ DİNLEYİN NE OLUR

Aynı Görüşte misiniz?
evet13
hayır0
cevapla 13.12.2014 23:28
mehmet cetin mehmet cetin

yazıklar olsun başka bir sey demiyorum bu hukumet sadece memurlara hakimlare polislere iyi asgari ücretli ve emeklileri insan gözüyle görmüyorlar

Aynı Görüşte misiniz?
evet22
hayır1
cevapla 11.12.2014 22:21
adalet yahu adalet yahu

gerçekten emeklilerin çocuğu olmamalı,yemeek boşver onu,elktrikfaturası,yakıt ,kira,zaten bunlara ancak yeter maaşı,sonrada ay boyunca ekmegini suyla ıslatıp yesin.ama memura zamma gelince onlara 30 tl zam görülmedi 300,500verilir memur insan ,emeklide zenci vatandaş ne diyelim hesabını buradada ,ahirettede verecekler.işçi olmak ne büyük bir suç olmuş,Allah adalet ve merhamet versin bu insanları 2. sınıf yapanlara

Aynı Görüşte misiniz?
evet15
hayır0
cevapla 13.12.2014 20:53
okur okur

Haksızlığa uğramak, haksızlık yapmaktan iyidir. Haksızlık yapmak, haksızlığa uğramaktan daha acıdır.Socrates.

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır0
cevapla 11.12.2014 21:31
fab.mehmet fab.mehmet

15 SENE ÖNCE BABAM 650 LİRA ALIYORDU EKMEK 200 KURUŞ KİRALAR 300 LİRA KENTKART 400 KURUŞTU KAFAM KARISTI BENİMDE EMEKLİLERİN HAKKINI YEMEYİN

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır1
cevapla 13.12.2014 23:37