Düşler Kulübü'ne 19 milyon lira

Giriş Tarihi: 31.3.2015
Düşler Kulübü'ne 19 milyon lira
Topluma yönelik projelerine başlamadan önce bir 'sosyal ihtiyaç haritası' çıkaran Vodafone Türkiye, çözüm üretme ve sosyal değişim yaratma hedefiyle yola çıktı. Vodafone Türkiye Kurumsal İlişkiler ve Çeşitlilik Direktörü Gizem Keçeci, 2007'de kurulan Türkiye Vodafone Vakfı çatısı altında projelerini yürüttüklerini söyledi. Keçeci'nin verdiği bilgilere göre Vodafone bugüne kadar 19 milyon liralık sosyal yatırım yaparak 3 milyondan fazla insanın hayatına dokundu. Vodafone Türkiye'nin marka projelerinin başında engellilerin hayatını kolaylaştırmaya adanan Düşler Kulübü geliyor. Düşler Kulübü aslında bir çatı marka, Türkiye Vodafone Vakfı'nın Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ve Alternatif Yaşam Derneği işbirliğiyle, 200'de hayata geçirdiği "Düşler Akademisi" projesi ise bu programın en önemli parçasını oluşturuyor. Gizem Keçeci projeyi şöyle anlatıyor: "Dezavantajlı gençlere sanat yoluyla kendilerini ifade etmeleri, yeni fikirler üretmeleri, aktif ve üretken bireyler olarak toplumda yer almaları için önemli fırsatlar sunuyoruz. Düşler Mutfağı ile Düşler Akademisi öğrencileri gelir elde edebildikleri bir mesleğe kavuşuyor. Kaş'ta açılan merkezimiz ise dünya çapında ilgi gördü. "

ÖNCE KADIN
Kadınlar da Vodafone Türkiye'nin sosyal projelerinde öncelikli konularından biri. Keçeci, kadınların bilişim teknolojileri ve özellikle mobil iletişim imkânlarından yararlanarak ekonomik hayata katılmalarına destek verdiklerini belirterek, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'nın işbirliğinde Nisan 2013'te "Vodafone Önce Kadın Programı"nı hayata geçirdiklerini söyledi. Bugüne kadar 456 bin kadının yararlandığı proje "gelir fırsatları", "bilgiye erişim", "iletişim" olmak üzere üç ana öğe altında toplanıyor. Gizem Keçeci, projeyle ilk kez kadına yönelik uygulamaların aynı çatı altında toplandığını belirtti.
ARKADAŞINA GÖNDER
Düşler Kulübü'ne 19 milyon lira
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz