X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 530 bin Toyota yollarda
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

530 bin Toyota yollarda

  • Giriş Tarihi: 22.4.2015 12:55 Güncelleme Tarihi: 22.4.2015 12:56
530 bin Toyota yollarda
530 bin Toyota yollarda

Toyota, Türkiye’de 1990’dan bugüne kadar toplam 530 bini binek, 33 bini de ticari olmak üzere 563 bin 987 adetlik araç satışı gerçekleştirdi.

Türkiye operasyonlarına 1990'da başlayan Toyota 2015'in 3'üncü ayına kadar olan süreçte 530 bin 370'i binek, 33 bin 617'si ticari olmak üzere toplamda 563 bin 987 araç satışı gerçekleştirdi. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış CEO'su Ali Haydar Bozkurt markanın bugün geldiği yeri anlattı: "Türkiye'de sürekli ilkleri gerçekleştiren Toyota için müşterileriyle ilişki kurmak yalnızca araç satışından ibaret olmadı.


Türkiye'de, araç kullanıcılarını "3S Plaza" kavramıyla buluşturan ilk marka olan Toyota, plazalarda müşterilerine, satış, satış sonrası ve yedek parça hizmetleri aynı mekânda sunarak, müşteri memnuniyeti konusunda da önemli adımlar attı. Toyota, tercih edenlerin beklentilerini aşacak ürün ve hizmetlerle her açıdan bir adım önde gitmek için uğraş verirken Ulusal Kalite Derneği (KalDer) "Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi" araştırmalarında binek otomobil sektöründe 2008 - 2012 yılları arasında üst üste birincilik ödülü alarak, daima en üst sıralarda olmayı başardı.


2015 ise pazar payını daha yukarı seviyelere çıkararak kendi satış rekorunu kırmayı hedefleyen Toyota, yılı 40–45 bin seviyelerinde satış adedi ile kapatmayı planlıyor. Yenilenen ve yenilenecek olan modeller ile birlikte Türkiye'de üretilen ve dünyanın en çok tercih edilen otomobili olan Corolla'nın, 2015 hedeflerine ulaşmada en önemli itici güç olması bekleniyor. Toyota'nın 2015 yılında Türkiye için hedeflediği bir başka konu da öncüsü olduğu hibrit teknolojisi… Bu düşünce ile 2015 Türkiye'de "Hibrit Yılı" olarak ilan edildi. Toyota devrim niteliğinde bir yenilik olan ve bugün dünyada 1997'den bu yana 7 milyon 400 binden fazla kullanıcı tarafından tercih edilen hibrit teknolojisini ülkemizde de yaygınlaştırma amacında. Toyota, hibrit otomobillerin batarya kiralama maliyetleri olmayan, şarj istasyonu ve benzeri alt yapı gereksinimi duymadan "hibrit teknolojisini" en ekonomik ve ekolojik çözüm olarak görüyor.


Toyota, gelecekte çevre dostu araçların tercih edilme kriterlerinde ilk sırayı alacağına da inanıyor. Bugün itibarıyla 90 ülkede 27 farklı hibrit ve 1 adet plug-in hibrit modeli pazara sunmakta olan şirketimiz, 2020 yılında her Toyota modelinin birer hibrit versiyonu olmasını hedefliyor."

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.