Türkiye'nin AVM ve gayrimenkul kiralama danışmanlık şirketlerinden Jones Lang LaSalle'in (JLL) Türkiye İş ve Konsept Geliştirme Direktör Yardımcısı Deniz Kına 30 yaşında azimli bir yönetici. 2007'de Alkaş'ta işe giren ardından firmanın JLL'e satışından sonra şirkette devam eden Kına, bu noktaya "çok çalışarak" geldiğinin altını çiziyor. GençLER havuç istiyor Bir X kuşağı olarak Y kuşağı ile aralarındaki farklardan da bahseden Kına, şunları anlatıyor: "Biz baby boomer kuşağı devşirmesiyiz. Kimse bize zaman ayırıp işi öğretmedi.
Bir okyanusun içine atıldık. Ama ben bugün işe alacağım kişiye 6 ay eğitim veriyorum, işi öğretiyorum. Şimdi gençler her şeyin net olmasını bekliyor. Sıradaki, havuç ne diye soruyorlar. Biz tam tersiydik. İş ne gerektiriyorsa şikayet etmeden yapardık." Kına'ya göre baby boomer kuşağıyla aralarındaki en büyük fark zaman yönetimi. "Verilen zamanın karşılığını alamıyorsak o işi yapmıyoruz ama bazen üst düzey yöneticimiz hatır gönül araya girince kendisini rekabette geriye atacak işleri bile alabiliyor. Bu noktalarda çatışıyoruz. Sonuçta herkes ciddi bir emek veriyorsa verilen emeğin bir karşılığı olmalı" diyen Kına, bir yandan da yatırımcı yönetiminin, ilişki yönetiminin X kuşağında daha kurumsal olduğunun altını çiziyor. Kına'nın en büyük keyfi yeni yerler keşfetmek ve bu hobisi işinde kendisine çok şey katmış. "AVM olmayan bir şehre gitmemize kızardı yöneticim" diye anlatıyor. Teknolojiyle olan yakın bağını ise "Masada müşteriye sunacağınız yeni bir şey olması çok önemli. Bunu da teknoloji sağlıyor" diye anlatıyor.