Türkiye'deki ilk ofisimizi 1996 yılında açmış olsak da marka bilinirliğimiz ve markamıza duyulan güven çok daha eskilere dayanıyor. 1936 yılından
bu yana ürünlerimiz ve bayi ağımız ile Türkiye'deki tüketicilerimize ulaşıyor ve geliştirdiğimiz teknolojilerle sürdürülebilir hareketliliğe katkıda bulunuyoruz. Türkiye pazarı, 170 ülkede satış ağı bulunan, 18 ülkede 67 fabrikasında üretim yapan Michelin için çok önemli bir konumda. 2009 yılına kadar Ortadoğu ve Afrika bölgesine bağlı olarak yönetilen Michelin Türkiye, bölgenin çok hızlı büyüyen bir pazar olması nedeniyle 2009 yılında Michelin Grubu'nun Avrupa organizasyonuna dahil oldu. Michelin Türkiye olarak, bu başarıdan büyük gurur duyuyoruz. Global olarak baktığımızda yaşanan durgunluk ve daralmalara rağmen Türkiye pazarı olarak büyümemizi sürdürüyoruz. Bu anlamda grup içerisinde en hızlı büyümesini sürdüren ülkelerden biriyiz.
Yol ve yolcu güvenliği
Michelin Türkiye olarak, yol ve yolcu güvenliği konusunda toplumun bilgilendirilmesini de ana konularımız arasında görüyoruz. 2011 yılından beri titizlikle sürdürdüğümüz "İyi Dersler Şoför Amca" projemiz ile bugüne kadar 10 bine yakın servis şoförüne ulaşarak "Trafikte Güvenlik", "Trafikte İletişim ve Davranış", "Trafikte İlkyardım" eğitimleri verdik.