HDI Sigorta'nın müşteri memnuniyet oranı yüzde 95

Giriş Tarihi: 18.6.2015
HDI Sigorta'nın müşteri memnuniyet oranı yüzde 95
Türkiye'deki çağrı merkezlerinin çok ciddi istihdam ve ülke ekonomisine katma değer sağladığını ifade eden HDI Sigorta Müşteri İlişkileri Müdürü Sadegül Akyol, şirketlerin hedef kitlelerine ulaşabilmek için çağrı merkezlerini daha fazla kullanmaya başladıklarını ve çağrı merkezlerinin gün geçtikçe gelişme sağladığını söyledi. "Pazarlama çalışmalarını satın alma davranışına dönüştürebilmek için farklı ve yaratıcı stratejiler izlemeye başlayan şirketler, çağrı merkezlerine daha fazla yatırım yapıyorlar" diyen Akyol sözlerine şu şekilde devam etti: "Çağrı merkezleri aracılığıyla farklılık yaratan, bu alanda istekli ve gayretli olan şirketlerin kısa zamanda pazarda ve rekabette avantajlı konuma gelecekleri aşikârdır. Türkiye'de çağrı merkezi sektörü yılda ortalama yüzde 15 civarında bir büyüme gerçekleştiriyor."
ARKADAŞINA GÖNDER
HDI Sigorta'nın müşteri memnuniyet oranı yüzde 95
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz