X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Marin temalı giyim Doğu'da yok satıyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Marin temalı giyim Doğu'da yok satıyor

  • Giriş Tarihi: 28.6.2015
Marin temalı giyim Doğu'da yok satıyor
Marin temalı giyim Doğu'da yok satıyor

Marin temasıyla ünlenen İtalyan lüks giyim markası Paul&Shark, Gaziantep'te satış rekoru kırıyor

Marin (deniz) konseptiyle dünyada ünlenen ve lüks kategoride faaliyet gösteren İtalyan giyim markası Paul&Shark, Gaziantep ve Diyarbakır'da açtığı mağazalarıyla rekor ciroya ulaştı. Özellikle Gaziantep'te tüketicilerin markaya olan ilgisinin çok yüksek olduğunu belirten Paul&Shark Türkiye Temsilcisi Selçuk Güzenge, "Mağaza yüksek ciro yapıyor. Gaziantep, tekstil sanayicilerinin yoğun olarak yaşadığı bir il. Markamızı iyi tanıyor ve ilgi gösteriyorlar" dedi.

3'ÜNCÜ SIRAYA YERLEŞTİ

Gaziantep mağazasının açılışından 9 ay gibi bir süre geçmesine rağmen, buradaki cironun İstanbul ve İzmir'de yaptıkları satışın ardından 3'üncü sıraya yerleştiğini belirten Güzenge, "Diyarbakır'da da bir şube açtık. Orası da gayet iyi gidiyor. Mersin'de marina içinde bir mağazamız var. Bu bölgede büyümeyi sürdüreceğiz" diye konuştu.

YATIRIMLARIMIZ ARTACAK

Türkiye'de 19 yıldır faaliyet gösteren Paul&Shark, toplam 11 mağazaya sahip. Marin temasıyla ünlü olan markanın koleksiyonu ise yıllar itibarıyla genişlemiş. Şu anda outdoor konseptinde de hızlı büyüyen marka, Türkiye'de en çok kazakları ve tişörtleriyle tanınıyor. Güzenge, İtalya'daki merkez yönetimin Türkiye'de özellikle Doğu ve Güneydoğu'daki satışlarda yüksek potansiyel taşıdığına inandığını söyledi. Markanın Suriye, Lübnan ve Irak gibi pazarlarda da hızla büyüdüğünü belirten Güzenge, "Türkiye, Çin, Rusya ve İspanya gibi ülkelerle birlikte en çok iş yaptığımız pazarlardan biri. Yatırımlarımız hızla devam ediyor. Genişleyen koleksiyonumuzla dünyadaki trendleri Türkiye'ye de yansıtıyoruz" şeklinde konuştu.

73 ÜLKE 458 ŞEHİR
1975 yılında İtalya'da Dini ailesi tarafından kurulan Paul&Shark, bugün 73 ülke ve 458 şehirde faaliyet gösteriyor. 280 adet monobrand mağazası bulunan marka, ayrıca 474 satış noktasında da tüketicilere sunuluyor. Markanın kadın, erkek, çocuk ve aksesuvar koleksiyonu bulunuyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.