X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER NN Hayat ve Emeklilik altyapısını güçlendirdi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

NN Hayat ve Emeklilik altyapısını güçlendirdi

  • Giriş Tarihi: 21.7.2015
NN Hayat ve Emeklilik altyapısını güçlendirdi
NN Hayat ve Emeklilik altyapısını güçlendirdi

Sosyal medya, insanların birbirleriyle etkileşim halinde oldukları ve markalarla neredeyse 24 saat iletişimde oldukları bir platform haline geldi. NN Hayat ve Emeklilik CEO'su Frank Eijsink, şirketlerin bu platformda daha fazla görünürlük sağlamaya çalıştıklarını sözlerine ekledi. Markaların kendini ifade etmesi için sosyal medyanın etkili bir kanal olmasını etkilediğini söyleyen Eijsink, "Dünya üzerinde her 13 kişiden birinin Facebook'a kayıtlı olduğunu, günde ortalama 460 bin kişinin Twitter hesabını açtığını ve YouTube'un her ay 800 milyon civarında ziyaretçiye ev sahipliği yaptığını düşünürsek; bir sosyal medya stratejisi belirlemek, günümüzde markalar için tercihten çok zorunluluk haline gelmeye başladı. Pazarlama dünyasında olduğu gibi dijital dünyada da kendini iyi ifade eden ve müşterisini iyi tanıyan bir marka olmanın anahtarı, müşteriyi dinlemek ve müşteriye anlatmaktır" şeklinde konuştu.

DİJİTAL PLATFORMLARA YATIRIM DEVAM EDİYOR

Müşterinin ilgisini onu tanımaktan geçtiğini ifade eden Eijsink, NN Hayat ve Emeklilik olarak, dijital mecralara ve pazarlama stratejilerine önem verdiklerini söyledi. Eijsink, "Müşterilerimizin bizden diledikleri hizmeti diledikleri yerde ve en iyi şekilde alabilmelerini sağlamak için altyapımızı güçlendirdik" diye konuştu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.