X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Çağrı merkezinin % 72'si kadın çalışan
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Çağrı merkezinin % 72'si kadın çalışan

  • Giriş Tarihi: 5.8.2015
Çağrı merkezinin % 72'si kadın çalışan
Çağrı merkezinin % 72'si kadın çalışan

Çok sayıda gencin istihdam edildiği çağrı merkezlerinde Haziran 2015 itibarıyla 7 bin 635 kişinin çalıştığı belirtildi. Bunların yüzde 72'sini kadınlar, yüzde 45'ini ise üniversite mezunları oluşturuyor. Türkiye Bankalar Birliği (TBB) "Çağrı Merkezleri İstatistikleri Haziran 2015" verilerine göre merkezlerde çalışan sayısı ilk çeyreğe göre azaldı. 25 bankanın verileri ışığında oluşan raporda çağrı merkezlerinde çalışanların 6 binden fazlasının yarı ve tam zamanlı müşteri temsilcilerinden oluştuğu belirtildi. Ayrıca banka adına dışarıdan hizmet veren çağrı merkezlerinde de 2 bin 989 kişi müşteri temsilcisi olarak görev yapıyor. Müşteri temsilcisi işgücü sirkülasyon oranı ise bu yılın nisan-haziran döneminde yüzde 14 oldu. Bunun yüzde 3'ü banka içinde kariyer planına devam eden müşteri temsilcilerinden oluşuyor. TBB'nin raporuna göre çağrı merkezlerinde çalışanların yaş ortalamaları müşteri temsilcilerinde 27, destek hizmeti veren personelde 30, yöneticilerde ise 34 düzeyinde. Rapora göre nisan-haziran döneminde bu merkezler aracılığıyla oluşturulan finansal işlemlerin hacmi 4.3 milyar lira oldu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.