X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Türk kuyumcudan Noel Baba açılımı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Türk kuyumcudan Noel Baba açılımı

  • Giriş Tarihi: 18.8.2015
Türk kuyumcudan Noel Baba açılımı
Türk kuyumcudan Noel Baba açılımı

Marka değeri 1.6 trilyon $ olarak belirlenen Noel Baba, Türk kuyum şirketi Roberto Bravo'ya ilham oldu. Şirketin patronu Mustafa Kamar, "Antalyalı Aziz Nikolas ile hem barışı hem de Anadolu'yu dünyaya anlatacağız" dedi

Denizli kökenli Kamar ailesine ait mücevher şirketi Roberto Bravo, yeni koleksiyonunda bir taşla iki kuş vurmayı hedefliyor. Şirket Santa Claus (Noel Baba) adını verdiği altın, gümüş ve pırlantadan yapılmış 11 modelden oluşan koleksiyonunu Noel Baba olarak bilinen Aziz Nikolas'ın doğum yeri Antalya'da tanıttı. Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Kamar, denizcilerin koruyucusu, barışın simgesi Noel Baba, diğer adıyla Santa Claus'un ismini bir Türk markası olarak kullanmakla hem barışı hem de Antalya'yı 35 ülkede anlatmak istediklerini vurguladı.

HAZIRLIK 2 YIL SÜRDÜ

Mustafa Kamar, hazırlık aşaması 2 yıl süren Santa Claus koleksiyonu için Uluslararası Noel Baba Barış Konseyi ile işbirliğine gittiklerini belirterek, projenin sosyal sorumluluk tarafının ağır bastığına dikkat çekti. Kamar, "Noel Baba'nın çapalı haç figürünü odak noktası yaptık. Noel Baba, uluslararası bir kuruluş tarafından geçtiğimiz yıllarda 1.6 trilyon dolarla dünyanın en değerli markası olarak belirlenmişti. Bu markaya can veren Aziz Nikolas'ın doğum yeri Patara, mezarı Demre ilçesinde. Buna rağmen Türkiye böyle bir tanıtım fırsatını kullanmıyor. Firma olarak bunu üstlendik. 2016 pazarlama bütçesinin büyük kısmını buna ayırdık" diye konuştu. Uluslararası Noel Baba Barış Konseyi'yle yapılan anlaşma gereği Santa Claus koleksiyonunun satışından yüzde 10'luk pay konseye aktarılacak. Kamar, hedef kitle olarak Ortodoks nüfusun yoğun olduğu ülkeleri belirlediklerinin altını çizdi.

MİLANO'DAN İSTANBUL'A
Dünya piyasalarına sesini İtalya'dan duyuran Roberta Bravo'nun hikâyesi 1940'lı yıllara uzanıyor. 1997'de katma değerli üretim ve markalaşma çalışmalarına başladıklarını anlatan Mustafa Kamar, aradıkları tasarım ortamını Milano'da bulduklarından ilk ofisi burada açtıklarını belirtti. Yıllık cirosu 40 milyon dolar olan şirketin üretimi ve merkez ofisi şu anda İstanbul'da. 35 ülkedeki 18 mağazada satılan 80 bin ürün, 30 bin kadın tarafından tercih ediliyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.