Vodafone
Türkiye tarafından kadına yönelik şiddeti önlemek amacıyla geliştirilen Kırmızı Işık uygulaması için Y&R Team Red İstanbul tarafından hazırlanan 'Aramızda' kampanyası, Avrupa'dan sonra ABD'de de büyük ödül aldı. Cannes Lions 2015'te büyük ödül Grand Prix'yi alarak Türkiye'de bir ilke imza atan Vodafone Kırmızı Işık, devamında reklam, tasarım ve iletişim alanındaki inovasyonu ödüllendiren CLIO'dan bir altın, bir gümüş ve bir Grand CLIO kazandı. Vodafone Türkiye CEO'su Gökhan Öğüt, "Kırmızı Işık uygulaması sayesinde de şiddete maruz kalan kadınlara tek dokunuşla destek eli uzatıyoruz. Kırmızı Işık uygulamasını, sadece kadınlar tarafından erişilebilen, şiddeti anında ya da öncesinde engellemeye yönelik, şiddet uygulayan kişinin fark etmeyeceği biçimde çalışan bir çözüm olarak tasarladık" dedi