X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Sektörel liderlik inovasyondan geçiyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Sektörel liderlik inovasyondan geçiyor

  • Giriş Tarihi: 10.11.2015
Sektörel liderlik inovasyondan geçiyor
Sektörel liderlik inovasyondan geçiyor

Halk Emeklilik Genel Müdürü Nurullah Okur, teknoloji ve dijital platformu etkin kullanan firmaların, bulundukları sektörlerde rekabet avantajı sağladığını ve lider konuma geldiğini ifade etti. Kurum olarak inovasyonla dönüşümün, sigorta sektöründe başarı için etkin bir iş modeli olarak benimsenmesi gerektiğine inandıklarını belirten Okur konuyla ilgili şunları söyledi: "Son iki yılda teknoloji, sigortacılık dijital dağıtım kanallarının, geleneksel dağıtım kanallarına oranla %63 daha fazla tercih edilmesini sağladı. Bu tercihin altında yatan sebep ise bilgi ve içeriğe ulaşımın kolaylığı, uçtan uça online süreçler, hız, ücretsiz karşılaştırma hizmetleri, müşteri hizmetleri yatırımları yani kısacası salt fiyat odaklı değil bilgi ve katma değer odaklı hizmetler yatıyor." Okur, öncelikli hedeflerinin mevcut kanalları optimize edip daha verimli hale getirmek olduğunu ifade etti ve sözlerine şöyle devam etti: "Bunun yanında online sistemlerimizle özellikle ana dağıtım kanalımız ve sermayedarımız Halk Bank'ın işbirliğiyle BES üretimine de geçeceğimiz bir altyapının yatırımlarını oluşturuyoruz. Bu tip işbirliklerinde, satışı gerçekleştirmek kadar, dağıtım kanallarınıza referans üretmenin, iş ortaklarınıza değer katan projelerin önemli olduğunu düşünüyoruz."

GENİŞ KİTLELERE TEKNOLOJİYLE ULAŞABİLİRİZ

Türkiye'deki genç nufüsun teknolojiyi gittikçe daha fazla kullandığını belirten Halk Emeklilik Genel Müdürü Nurullah Okur, dijital ortamda sigorta konusunda gençlerde farkındalık oluşturalabiliceğini ifade etti ve konuyla ilgili şunları söyledi: "Türkiye'deki internet kullanım hızının artışını düşündüğümüzde gençlerde sigorta farkındalığı oluşturmanın yanında çok ciddi primler oluşturabileceğimizin de farkındayız. Özellikle, yeni mezunlar ve daha genç bireylerin, internet alışkanlıklarının bizlerden farkı olduğunun da farkında olarak, uzun vadede geniş kitlelere ulaşmanın en verimli yolunun dijital kanallar olacağını söyleyebiliriz."

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.