Ziraat'in reklamlarına 2.5 milyon tık

Giriş Tarihi: 19.11.2015
Ziraat'in reklamlarına 2.5 milyon tık
Ziraat Bankası'nın 3'üncü Havalimanı, Gebze-İzmir Otoyolu, 3'üncü Köprü gibi projelerin anlatıldığı 'Dev Projeler' ile tarım sektörüne sağlanan kredileri anlattığı 'Likapa' isimli reklam filmleri video paylaşım platformlarında tık rekoru kırdı. 2.5 milyonun üzerinde izlenme oranı yakalayan filmler, sosyal medyada da en çok konuşulanlar arasına girdi. Ziraat Finans Grubu Kurumsal İletişim Başkanı Ali Kırbaş, "Bankamızın son yıllarda yaşadığı değişim ve dönüşümü, reklamlarımızla yansıtmayı hedefledik. Bunu yaparken de sadece markamızın değil ülke olarak bizi biz yapan değerlerin de reklamlarımızda yer almasına önem verdik" dedi. Reklamların fikir aşamasında yayımlanma sürecine kadar bankanın kurumsal iletişim biriminin ciddi emek sarf ettiğini aktaran Kırbaş, ekibin bu alanda ciddi bir tecrübesi ve yetkinliği olduğunu vurguladı. Filmlere olan ilginin 2016'da birçok ödülü de beraberinde getireceğine inandıklarını aktaran Kırbaş, "Daha şimdiden 'Likapa' reklam filmimiz Youtube tarafından 2015'in en iyi 10 reklam filminden biri seçildi" diye konuştu.
ARKADAŞINA GÖNDER
Ziraat'in reklamlarına 2.5 milyon tık
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz