X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Böyle tanıtım parayla bile yapılamaz
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Böyle tanıtım parayla bile yapılamaz

  • Giriş Tarihi: 20.11.2015
Böyle tanıtım parayla bile yapılamaz
Böyle tanıtım parayla bile yapılamaz

Etstur Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ersoy, G20 Zirvesi'nin sektörün aradığı reklamı yaptığını söyledi. Ersoy, "Bu tanıtımı para verseniz bile yapamazsınız" dedi

Turizm sektörü G20 Zirvesi'nin önümüzdeki sezonlarda olumlu geri dönüşlere katkı yapacağını düşünüyor. Türkiye'nin ve Antalya'nın zirve nedeniyle dünya çapında gündeme geldiğini söyleyen Etstur Yönetim Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ersoy, Türkiye'nin G20 benzeri uluslararası organizasyonları daha çok yapması gerektiğini vurguladı. 2015 yılı değerlendirmesi ve 2016 hedefleriyle ilgili toplantı yapan Ersoy, turizm sektörünün 2015'te zorlu bir yıl geçirdiğini belirtti.

RUSYA DESTEĞİ SÜRMELİ

Rusya pazarında ekonomik sorunların devam ettiğini, 2016'nın da zor bir yıl olacağının altını çizen Ersoy, hükümetin Rusya desteğini sürdüreceğine inandıklarını aktardı. Ersoy, "Bu destekler çok önemli ancak taşıma suyla değirmen dönmez. Bizim uluslararası organizasyonlar yapmamız gerekiyor. G20 bu bağlamda çok önemliydi. Bu organizasyonun reklam değeri rakamlarla ölçülemez. Zaten bu denli büyük bir tanıtımı para verseniz yaptıramazsınız" dedi.

GEMİ SATIN ALABİLİRİZ

2015'te Etstur'un yurtiçinde yüzde 30 büyüme oranıyla 1 milyon misafir sayısını yakaladığını aktaran Ersoy, 2016 hedefinin ise yüzde 20 büyümek olduğunu kaydetti. Cruise sektöründe son 4 yılda yüzde 50'lik bir paya sahip olduklarını da vurgulayan Ersoy, "Gemi kiralamayacağız. Bin 500 kişi kapasiteli bir gemi alabiliriz" diye konuştu. Etstur'un bugüne kadar 100 bin kişiyi Yunan Adaları'na taşıdığını anlatan Ersoy, yurtdışı turlarda da yüzde 20'lik artışla 60 bin kişiye ulaştıklarını söyledi. Expo 2016'nın da turizme büyük katkısı olacağını aktaran Ersoy, "Antalya'nın 2016'da 2015'teki rakamları yakalayacağını düşünüyoruz. Ancak Ege'de bir düşüş olacağını öngörüyoruz" şeklinde konuştu.

2014'te satışların yüzde 45'ini erken rezervasyonla yaptıklarını anlatan Ersoy, "Bu yıl oran yüzde 50'ye çıktı. Burcu Esmersoy ile yürüttüğümüz kampanya etkili oldu. Devam etme kararı aldık" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.