Perakende
sigorta mağaza zinciri konseptiyle Nisan 2013'te pazara giren Sigorta Cini, Türkiye'yi sevdi. Hollandalı NN Grup'un sıfırdan kurduğu yatırım kısa sürede 19 mağaza ve 19 bin müşteriye ulaştı. Sigorta Cini CEO'su Pieter-Bas Vos, "Grubumuz Sigorta Cini'ye çok inanıyor ve gelinen süreçte başarılı görüyor. Bu nedenle söz konusu yatırımı güçlendirme kararı alındı. Önümüzdeki yıl 18 milyon TL'lik ek yatırım yapılacak" dedi. Şirketin 2016 hedeflerini açıklamak üzere basın mensuplarıyla bir araya gelen Pieter-Bas Vos, mağaza sayısını 30'a çıkarmayı planladıklarını belirtti. Klasik sigortacılık anlayışının dışına çıkarak bir perakende zinciri modeliyle hizmet verdiklerini vurgulayan Pieter-Bas Vos, şöyle konuştu: "NN Group, 170 yıllık köklü bir geçmişe sahip. Sigorta ürünlerini müşterileri için daha erişilebilir ve anlaşılabilir hale getirmek amacıyla yola çıktık. Her ailenin hayatının beklenmedik olaylarına karşı güvence altında olması gerektiğine inanıyoruz. Pek çok sektör ve firma 2015'te yaşananlardan olumsuz etkilendi. Bu dönemi fırsata dönüştürecek atılımlar ve yatırımlar yaptık." Sigorta Cini, ekim ayı itibarıyla bünyesine kattığı Sompo Japan Sigorta ile birlikte 8 şirketin ürünlerini mağazalar ve internet üzerinden karşılaştırmalı teklifler halinde sunuyor. Önümüzdeki yıl bu sayıyı artıracaklarını söyleyen Pieter-Bas Vos, "5 yıl sonrasına yönelik agresif hedeflerimiz var. 2015'in 11 ayında üretim rakamını 17.5 milyon TL'ye çıkardık. 105 çalışanımızla hizmet veriyoruz. Yaklaşık 19 bin müşteri ve 29 bin poliçeye ulaştık" diye konuştu.
KAPIMIZ AÇIK!
Yeni
Acenteler Yönetmeliği ile önemli değişimler yaşanacağına dikkat çeken Pieter- Bas Vos, " Bu düzenlemeler sektörün gelişimi açısından iyi oldu. Bunun altyapısını kurmak bizi de zorluyor. Bizim gibi güçlü sermayeye sahip acente yok diyebiliriz. Yeni düzenlemeyle birçok acente zorlanabilir, hatta kapanabilir. Bizimle çalışmak isteyen acentelere kapımız açık" şeklinde konuştu.