X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Küskün müşteriyi yeniden kazandı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Küskün müşteriyi yeniden kazandı

  • Giriş Tarihi: 13.12.2015
Küskün müşteriyi yeniden kazandı
Küskün müşteriyi yeniden kazandı

Mağazalarına bir yıldır gelmeyen müşterileri 'küskün' olarak niteleyen Beta, bu tüketicilerin yarısından fazlasının kalbini yeniden kazanıyor

Ayakkabıda yüzde 100 yerli üretim hedefiyle yola çıkan ve bu yıl perakendede 30'uncu yaş gününü kutlayan Beta, müşteri ilişkileri yönetimine odaklandı. Öğretmen, mimar, pilot gibi müşterilerine özel düzenlediği indirim günlerinin yanı sıra, mağazalarına 1 yıldan fazla gelmeyen küskün müşterilerin de kalbini kazanmayı başaran şirket, cirosunu önemli ölçüde artırdı. Beta Ayakkabı Genel Müdürü Barbaros Akyıldız, mağazalarına bir yıldan fazla gelmeyen müşteriyi 'küskün' olarak belirlediklerini söyledi. Bu kişilerin evlerine hediye olarak bir çift ayakkabının tekini gönderdiklerini belirten Akyıldız, "Mağazamıza gelip diğer tekini de almalarını istiyoruz. Bu sayede müşterilerin yüzde 76'sı aktif hale geliyor. Bunların da yüzde 16'sı sadık müşterimiz oluyor" dedi. 7 ilde 33 mağazayla hizmet verdiklerini belirten Akyıldız, yılda 4-5 yeni nokta açtıklarını söyledi.

İNTERNET SATIŞI ARTIYOR
2015'i 55 milyon TL'yi aşkın bir ciroyla kapatmayı hedeflediklerini ifade eden Akyıldız, şöyle devam etti: "Mağazalarımızın yanı sıra internet satışlarımız da her geçen yıl artıyor. Mağazalarda yaptığımız indirimleri internete de yansıtıyoruz. Anadolu'nun her yerinden sipariş alıyoruz."

SEZONU DOĞRU FİYATLA AÇARIZ
Akyıldız , sektörde doğru fiyat uygulamasıyla hareket ettiklerini söyledi. "Müşterilemiz bizim sürekli indirime girmeyeceğimizi bilirler" diyen Akyıldız, özel iskonto günlerinde satış rekorları kırdıklarını vurguladı.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.