Mücevher
sektöründe 79 yılı geride bırakan Atasay, markalaşma ve mağaza yatırımında atağa kalktı. Bu yıl yurtdışında Dubai, Irak, Katar ve Türkmenistan'a ağırlık veren, İngiltere'de ise flag-ship (amiral gemisi) mağaza açmaya hazırlanan şirket, Çin, Almanya, İran, Kazakistan, Suudi Arabistan ve Azerbaycan'ı da takibe aldı. Yurtiçinde ise her haneye ulaşmayı planlayan Atasay, bunun için küçük formatlı express mağazalarını devreye alacak. Atasay Mücevherat Grubu CEO'su Atasay Kamer, "Toplam mağazalarımızın yüzde 7.5'i yurtdışında. Bunların sayısını bu yıl yüzde 100 artıracağız. Yurtiçinde de 21 yeni mağaza açmayı planlıyoruz. Şu an Türkiye'de 136 mağazamız var" dedi. Türkiye'de 10 yılda 200 express mağaza açmayı planladıklarını söyleyen Kamer, "20-25 metrekarelik mağazalarla artık her yere yayılacağız" dedi. 2015'te TL bazında ciroda yüzde 20 oranında büyüyen Atasay, 2016 sonunda TL bazında yüzde 14 oranında büyüyerek, 406 milyon TL ciro hedefliyor.