X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER HDI Sigorta'da hedef müşterinin ilk aklına gelen şirket olmak
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

HDI Sigorta'da hedef müşterinin ilk aklına gelen şirket olmak

  • Giriş Tarihi: 24.2.2016
HDI Sigorta'da hedef müşterinin ilk aklına gelen şirket olmak
HDI Sigorta'da hedef müşterinin ilk aklına gelen şirket olmak

HDI Sigorta, Türkiye Sigorta Birliği'nin (TSB) 12 aylık sonuçlarına göre 700 milyon lira prim üretimine ulaştı. HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu hedeflerinin, tutkuyla çalışarak sektöre yön veren, acentelerinin, çalışanlarının ve müşterilerinin ilk tercih ettiği sigorta şirketi haline gelmek olduğunu da sözlerine ekledi. HDI Sigorta'nın, yaklaşık 150 ülkede faaliyet gösteren ve prim üretimiyle Almanya'nın üçüncü büyük sigorta grubu olan Talanx grubunun bir parçası olduğunu hatırlatan Hancıoğlu, "Talanx 100 yılı aşkın bir süredir hizmet veren bir sigorta şirketi. Talanx Grubu, Türkiye'deki potansiyeli gördüğünden sigorta pazarına yatırım yaptı" sözlerine yer verdi.

'MÜŞTERİLER HDI'DEN MEMNUN'
HDI Sigorta'nın müşterilerine sunduğu Hızlı Destek İstasyonundan da bahseden Hancıoğlu, bu hizmetinin bir yılını doldurduğunu dile getirerek, "Hasar sonrası müşteri memnuniyetini HDI Sigorta olarak son derece önemsiyoruz ve hızlı destek istasyonunu operasyonlarımızın ayrılmaz bir parçası olarak görüyoruz. Son 1 yılda 698 dosya kapatıldı ve hatırı sayılır bir tasarruf sağlandı. Giriş yapan 578 müşteri telefonla arandı ve %94 oranında müşteri memnuniyeti sağlandı" dedi. Hızlı Destek İstasyonlarıyla ilgili olarak HDI Sigorta acentelerine de gerekli eğitimlerin verildiğinin altını çizen Hancıoğlu, bu sayede araçları hasar gören müşterilerin acenteler tarafından Hızlı Destek İstasyonlarına yönlendirildiğini ifade etti.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.