AVM'de 'birlik' dönemi

Giriş Tarihi: 24.3.2016
AVM'de 'birlik' dönemi

Perakendeciler, düşen cirolara karşı AVM yönetimlerinden kira indirimi istedi. Bazı AVM'ler kirayı indirmeye başladı. Bugün Alışveriş Yatırımcıları Derneği bir araya gelerek konuyu masaya yatıracak

İstanbul ve Ankara'da yaşanan terör saldırılarından sonra tüketicilerin AVM'lere gitmeye çekinmesi ciroları etkilemeye başlayınca markalar 'kiraları düşürün' baskısını artırdı. Bazı AVM'ler kiracılarına indirim müjdesi verdi. İlk olarak Ankamall, kiracılara her türlü maddi ve manevi desteği vereceğini açıkladı. Torunlar GYO'nun Başkanı Aziz Torun da, durgunluğun devam etmesi durumunda kiracılara her türlü desteği verebileceklerini kaydetti. ECE Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Nuri Şapkacı ise "Aynı gemideyiz, desteğe hazırız ancak biraz bekleyelim" mesajı verdi.

BMD YÖNETİMİ TOPLANDI
Önceki akşam Birleşmiş Markalar Derneği'nde (BMD) bir araya gelen 100'ün üzerinde marka sahibi, AVM sahiplerinin bağlı olduğu Alışveriş Merkezleri Yatırımcıları Derneği'nin (AYD) Başkanı Hulusi Belgü'yle de temasa geçti. Kiraların indirilmesini talep eden marka sahiplerine Belgü'nün "Biraz bekleyelim" dediği öğrenildi. Türkiye'de her şeyin anlık yaşandığını söyleyen Belgü, "Kiracılarımızla aynı gemideyiz" dedi.

PERSONELE DESTEK
BMD Başkanı Sami Kariyo, AVM yöneticilerine zor bir dönemden geçtiklerini anlattıklarını söyledi. Kariyo, "Ortak bir yol bulunacağını düşünüyorum" dedi. Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, AVM'lerin Türkiye'deki havalimanlarından sonra en çok korunan yerler olduğunu vurguladı. Ortamın normalleşeceğine inançlarının tam olduğunu belirten Kiğılı, "AVM'leri geziyor, personelimize moral veriyoruz" dedi. Bugün de AYD üyeleri bir araya gelerek, konuyu masaya yatıracak.

PREMİERE VİSİON: İSTANBUL'A GÜVENİMİZ TAM
Dünyanın en önemli kumaş fuarlarından Premiere Vision dün CNR Expo'da kapılarını açtı. Yarın sona erecek olan fuar, hem katılımcı hem de ziyaretçilerden yoğun ilgi görüyor. Premiere Vision CEO'su Philippe Pasquet, Ortadoğu Bölgesi'nin moda başkenti İstanbul'a güvenlerinin tam olduğunu söyledi. Birkaç aydan bu yana bölgedeki jeopolitik tansiyonun yükselmesine rağmen Türkiye'deki yatırımlarını devam ettirdiklerini belirten Pasquet, "Fuar için yaptığımız tanıtım yatırımımızı artırdık. Rusya, Romanya, Bulgaristan, İran ve Türkiye'deki tanıtım ekiplerimize Sırbistan ve Ürdün'deki kadrolarımızı da ekledik" diye konuştu.

ARKADAŞINA GÖNDER
AVM'de 'birlik' dönemi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz