Ayakkabıda ‘Türk malı’ dönemi

Giriş Tarihi: 25.3.2016
Ayakkabıda ‘Türk malı’ dönemi
Ayakkabı sektörünün hem üretici hem de perakendeci kimliğiyle öne çıkan markalarından FLO, 2015'te 26 milyon çift ayakkabı sattı. Bu yılki hedef ise 35 milyon çift. Ürünlerinin yüzde 85'ini Türkiye'den tedarik ettiklerini belirten Ziylan Mağazacılık CEO'su Burak Övünç, "Bu yıl 30 milyon çift ayakkabı Türkiye'den alınacak. Bunun 3 milyonunu biz üreteceğiz. Urfa'daki atölyemizi büyüterek sektöre öncü olduk" dedi. Övünç, Avrupalı firmalardan Türkiye'de üretim için teklif aldıklarını da sözlerine ekledi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Ayakkabıda ‘Türk malı’ dönemi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz