X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Beko özel konseptini Türkiye'ye yayacak
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Beko özel konseptini Türkiye'ye yayacak

  • Giriş Tarihi: 25.3.2016
Beko özel konseptini Türkiye'ye yayacak
Beko özel konseptini Türkiye'ye yayacak

Beko, Türkiye'deki konumunu yeni mağaza yatırımlarıyla daha da güçlendirceğini açıkladı. 100'den fazla ülkede tüketicileriyle buluşan marka, modern perakendecilik trendleri ve geniş ürün yelpazesiyle mağazacılık anlayışına yeni bir soluk getiriyor. İstanbul'un önemli noktalarında iki günde 7 mağaza açan Beko'nun özel konseptli mağazaları Türkiye çapına yayılacak. Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Hakan Bulgurlu, "Dünyanın dört bir yanında tüketicilerin hayatına değer katan Beko markamız, yenilikçi mağaza konsepti ile Türkiye'de atağa kalkıyor. Başarıdan başarıya koştuğumuz global pazarlarda edindiğimiz deneyim ile, ülkemizdeki mağazacılık anlayışına yeni bir soluk getiriyoruz. Müşteri deneyiminin başlangıç noktası olarak gördüğümüz mağazalarımızı, modern perakendecilik trendleri ile tasarlanan bir yaşam alanına dönüştürüyoruz" dedi. Bulgurlu, Türkiye'deki Beko mağazalarının 2015'te yaklaşık 60 milyon ziyaret sayısına ulaştığını dile getirdi.