Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Samuray’ın planı

Giriş Tarihi: 23.5.2016
Samuray’ın Türkiye planı
'deki distribütörü Sumitomo'dan satış operasyonunu devraldıktan sonra hedef büyüten Nissan'ın stratejisinin doğru olduğu ortaya çıktı. Yılın ilk 4 ayında Nissan'ın satışları yüzde 30.7 artışla 8 bin 479 adede çıktı. Markanın yıl sonu hedefi ise yüzde 5-10 daralan pazarda en az yüzde 10 büyümek. Nissan Genel Müdürü Sinan Özkök, 2016'da yüzde 10 artışla, 30 bin adet araç satışı hedeflediklerini söyledi. Geçen yıl yüzde 2.7 olan pazar payını 2016'da yüzde 3'ün üzerine çıkarmayı istediklerini ifade eden Özkök, "2017'de 35 bin, 2018'de 40 bin adetlik satış hedefliyoruz. 2020-2022 hedefimiz ise 60 bin adetlere çıkmak" dedi. Haziranda satışa sunmayı planladıkları Pulsar'ın markaya güç katacağını belirten Özkök, yıl sonuna kadar 2 bin adet satış planladıklarını söyledi. Özkök, "Pulsar'la birlikte ürün gamımız 6 modele çıkacak" diye konuştu.

Nissan'ın aile otomobili Pulsar
Nisan, hazirandan itibaren Pulsar'ı 59 bin 900 liralık lansmana özel fiyatla satışa sunacak. Pulsar modeli, Qashqai ve X-Trail'e güçlü bir duruş kazandıran tasarım DNA'sıyla öne çıkıyor. 2.700 mm ile sınıfının en uzun aks mesafesine sahip olan Pulsar, 385 litrelik bagaj hacmiyle dikkati çekiyor. Otomobilde 115 bg güç üreten 1.2 lt DIG-T benzinli ve 110 beygirlik dCi dizel motor görev yapıyor.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Samuray’ın Türkiye planı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz