X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Ford otomobilci kimliğini hatırladı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Ford otomobilci kimliğini hatırladı

  • Giriş Tarihi: 31.10.2016
Ford otomobilci kimliğini hatırladı
Ford otomobilci kimliğini hatırladı

Dünyanın ilk seri otomobil üreticisi ve geniş kitlelerin otomobile erişimini sağlayan ilk marka olma özelliğini taşıyan Ford, nihayet otomobilci kimliğini hatırladı. Marka yeni modellerle otomobil satışlarını artırmayı hedefliyor

Düne kadar Türkiye otomobil pazarında ilk 3 arasında yer alan Ford, son yıllarda kan kaybına uğradı. 2015'te 6'ncı sırada olan Ford, bu yılın ilk 9 ayında 7'nci sıraya kadar geriledi. Bu gerilemede, Ford'un hafif ticari araç modellerine ağırlık vermesi ve pazarda diğer markalarla yaşanan rekabet etkili oldu. Dünyanın ilk seri otomobil üreticisi ve geniş kitlelerin otomobile erişimini sağlayan ilk marka olma özelliğini taşıyan Ford, nihayet otomobilci kimliğini hatırladı. Marka, Türkiye otomotiv pazarındaki ürün portföyü, satış ve satış sonrası stratejisini "Bir Başka'' konseptli marka yaklaşımı ile güçlendirdiğini duyurdu. 113 yıllık uzun bir geçmişe sahip Ford, yeni dönemde müşterilerinin karşısına yeni projelerle çıkıyor. Bu projeler arasında 2020 yılına kadar toplam 12 yeni performans otomobilinin ve yeni modellerin pazara sunulacak olması, Avrupa'daki benzerlerini takiben Türkiye'de hizmete sunulan FordStore'ların yanısıra, tüm showroom'larda uygulanmaya başlanan 5 Duyu projesi ve müşteri memnuniyetinde bir numara olmaya yönelik satış sonrası hizmetler yer alıyor.

YENİ MÜŞTERİLER
Ford Otosan Pazarlama, Satış ve Satış Sonrasından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özgür Yücetürk, 2020 yılına kadar satışa sunulacak 12 performans otomobili ve mevcut modellerle hitap ettikleri müşteri kitlesini genişleteceklerini söyledi. Yeni dönemde, bir Ford bayisinin kapısından giren her insan değişim rüzgarının farkına varacağını anlatan Yücetürk, "Yeni ürünler, yeni hizmet anlayışı ve markamızın yenilikçi yaklaşımıyla müşterilerimize otomobil almaktan öte, daha önce hiç yaşamadıkları bir deneyim yaşatacağız" dedi.

SEKİZ TÜRK'TEN BİRİ SATIN ALABİLDİ
Ford, iki yılda sadece 500 adet üretmeyi planladığı spor modeli GT için büyük talep var. Marka bu yüzden GT için farklı bir satış yöntemi planladı. Sipariş talepleri internetten toplandı. Sahip olunan koleksiyon, motor sporları dünyasında tecrübeler gibi pek çok kriter göz önüne alınarak değerlendirmeler yapıldı. Türkiye'den başvuran 8 kişiden sadece 1 kişi Ford tarafından bu aracı almak üzere seçildi. Bu çok özel otomobilin fiyatı 1 milyon dolardan başlıyor, seçilen aksesuarlarla birlikte fiyat 1.3 milyon dolara çıkabiliyor.

PERFORMANS OTOLAR FORDSTORE'DA
Yücetürk, Ford'un Avrupa'daki seçkin bayilerinde başladığı yeni bir müşteri deneyimi uygulamasını Türkiye'de de hayata geçirdiklerini söyledi. İstanbul Şahsuvaroğlu, Ankara Tur Oto ve Antalya Bilaller bayilerimizde FordStore uygulamasına geçtiklerini anlatan Yücetürk, "Edge, Mustang, ST serisi ve RS performans modellerimiz sadece bu bayilerimizde sergileniyor ve satışa sunuluyor. Yine sadece FordStore bayilerimizde satışa sunulan Vignale araçlarımız için showroomlarda özel teknolojik bir alan oluşturduk" şeklinde konuştu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.