X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Pikap aşkına
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Pikap aşkına

  • Giriş Tarihi: 31.10.2016
Pikap aşkına
Pikap aşkına

İlk 9 ayda 11 bin 465 adet pikap satıldı. Konfor özellikleriyle lüks SUV araçları aratmayan pikaplara olan talep hızla artıyor. Alman otomotiv devi Mercedes-Benz de pikap üreterek, rekabete katıldı

Dünyada hızla büyüyen pikap pazarı, otomotiv devlerini baştan çıkarıyor. Daha önce pikap modeli olmayan markalar, yeni modelleriyle rekabete dahil oluyor. Renault ve Fiat'tan sonra Alman otomotiv devi Mercedes-Benz de yeni pikap modelini tanıttı. Pikap pazarına giren ilk premium marka olan Mercedes-Benz, yeni modelini 2017 sonunda satışa sunacak. Mercedes-Benz yeni pikabın ana pazarlarının Arjantin, Brezilya, Güney Afrika, Avustralya ve Avrupa olduğunu açıkladı. Mercedes-Benz, pikap segmentinde yepyeni konfor ve değer algısı yaratıyor. Marka, yeni pikap araçlarının iç mekân ve dış cephesinin kişiselleştirilmesini sağlayan farklı donanımlar da sunacak. Marka, pikap için yükleme alanı kaplamaları ve çeşitli tasarım elemanlarından oluşan bağımsız bir aksesuar yelpazesi geliştiriyor. Ayrıca, pikap modellerindeki sabit SIM kartlı iletişim modülü sayesinde kapsamlı "Mercedes me connect" hizmetleri kullanılabilecek. Son yıllarda pikap araçlarda köklü bir değişim yaşanıyor. Düne kadar yalnızca yük taşımak için kullanılan pikaplar, konfor özellikleriyle lüks SUV'ları aratmıyor. Hem iş, hem hobi aracı olarak kullanılıyor.

POTANSİYEL 30 BİN ADET
Pikap pazarının önemli oyuncuları arasında Nissan, Toyota, Mitsubishi, Ford, Volkswagen ve Isuzu bulunuyor. Türkiye'de yılda 15 bin adet seviyerindeki pikap satışlarının, pazarın güçlü oyuncularının yenilenmesi ve yeni markaların pazara girmesiyle birlikte 30 binli adetleri aşacağı tahmin ediliyor. İlk dokuz ayda 11 bin 465 adet pikap satışı gerçekleşti.

STANDARTLARI YENİDEN TANIMLAYACAK
DaImler AG Yönetim Kurulu Başkanı ve Mercedes-Benz Otomobil Başkanı Dr. Dieter Zetsche, yeni pikapla Mercedes- Benz'in ürün gamındaki son boşluklardan birini doldurduklarını söyledi. Zetsche, "Hedefimiz, her müşterimize kendi kullanım amacına tam uygun aracı sunmak. Mercedes-Benz Pickup, büyümekte olan segment içinde standartları yeniden tanımlayacak" dedi. Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar Başkanı Volker Mornhinweg ise dünyadaki ilk gerçek premium pikap aracı ile kompakt pikap segmentine açıldıklarını söyledi.