21 yıl önce Türkiye pazarına giren Domino's Pizza, bu yıl dijital yatırımlarına ayırdığı bütçeyi artırdı. Şirket müşterilerine Facebook üzerinden emoji ile sipariş verme kolaylığı sağlayarak chat bot ile pizzasına beklemeden kavuşma imkânı sunuyor. Geçtiğimiz yıl açtığı yeni restoranlarıyla Türkiye'de toplam 488 noktaya ulaşan Domino's Pizza, bir yılda tam 37 milyon pizza sattı ve yüzde 10 olan sektör ortalamasını aşan bir büyüme elde etti. Markanın bu yılki hedefi büyüme anlamında yine aynı seviyeleri yakalamak. Domino's Pizza Türkiye Genel Müdürü Aslan Saranga, markanın başarısının ardında, kaliteli ve ulaşılabilir pizzalarının yanı sıra, pazarlamadan ürün geliştirmeye, operasyonel verimlilikten dijital satışa her alanda benimsedikleri inovatif bakış açısının yattığını belirtti. Saranga, bu yılı da teknolojiden faydalanılan yeni sipariş kanalları, dikkat çekici kampanyalar ve 3 yeni ürünle karşıladıklarını söyledi. "Tıkla beklemeden al" gibi uygulamalar başlattıklarını 7.90 TL'lik kampanyanın dikkat çektiğini söyleyen Saranga, "Ulaşılabilir fiyatlar ve lezzetli pizzalarla ailelere, teknolojik yatırımlarla gençlere ulaşmayı sürdürüyoruz" dedi.