Türkiye'de tüketici teknolojisi ürünleri pazarı, 2016'da bir önceki yıla göre yüzde 11.2 büyüyerek 47.2 milyar liralık ciroya ulaştı. Araştırma şirketi GfK'nın "GfK TEMAX Türkiye 2016 Dördüncü Çeyrek Sonuçları"na göre, bir önceki yılın aynı dönemine göre ciroda pozitif yönde büyüyen sektörler sırasıyla küçük ev aletleri tüketici elektroniği, telekomünikasyon ve büyük beyaz eşya olurken, ofis ekipmanları ve sarf malzemeleri, bilgi teknolojileri ile görüntüleme sektörleri daraldı. Tüketici teknolojisi pazarı geçen senenin dördüncü çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 6.1 büyüme gösterdi. Söz konusu dönemde bu pazarın cirosu ise 12.3 milyar lira oldu. Sektörler itibarıyla bakıldığında telekomünikasyon sektörünün cirosu yılın dördüncü çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 7.8 artışla 5 milyar lira oldu. Bu sektörde büyüyen tek ürün grubu yine akıllı telefonlar oldu.