İnteraktif satış dönemi

Giriş Tarihi: 6.8.2014
İnşaat mühendisi Hasan Bursalıoğlu ve Burak Yangın, gayrimenkul sektörünün gelişen ihtiyaçları için yeni bir program geliştirdi. Satış otomasyon ve CRM uygulaması S2 (Smart Sales) ile firmalar, konut sahibi olmak isteyen müşterilerle daha etkin şekilde iletişim kurabiliyor. Satış görüşmeleri interaktifleşirken, öncesinde hazırlanan sorular ve sosyal medya entegrasyonu ile müşteri profili belirleniyor. Kişiye en uygun müşteri temsilcisi seçilerek görüşmeler başlıyor. Konu ile ilgili konuşan Burak Yangın, "Patent başvurusunu yaptığımız özel bir sistemle donatılan makette müşterinin isteklerine uygun evler ışıklandırılıyor. Fiber optik kablolarla ışığı maket içerisine ileten mekanizma sayesinde ışık sistemi uzun süre sorunsuz çalışıyor" şeklinde konuştu. Hasan Bursalıoğlu da, "Program sayesinde müşteri temsilcisinin sunduğu daire tiplerini görüyoruz. Hangilerinin üzerinde duruyor, satma ve satamama sebepleri gibi donelerin kaydını tutarak analiz ediyoruz. Bütün daireler için doğru müşteriyle doğru müşteri temsilcisini buluşturuyoruz" dedi.
ARKADAŞINA GÖNDER
İnteraktif satış dönemi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz