5 günlük hava durumu
18 Aralık 2014, Perşembe

Bu işleri yapanlar köşeyi dönecek!

Klavyenizdeki sağ - sol
tuşlarını da kullanabilirsiniz.

Ekonomide dönüşüm devam ederken yeni iş fırsatları da iştah kabartıyor. Çok sermayeye gerek duymayan piyasada doygunluğa henüz ulaşmamış bu iş fikirleri yatırımcısına büyük kazanç fırsatı sunuyor. Ekonomist dergisi gelecekte para yapacak iş fikirlerini derledi. İşte “köşe döndürecek” iş fikirleri…

kalan karakter 1000

kerim kerim

memurlar kardeş işç,ler kalleşmi 1000 tl maaş ev kirası 2 çocuk okutması geçinin bakalım maaşları takas edelim 1 aylığına memur kardeşlerim isterseniz 1 de işlerimizi de değişelim kim çok çalışıyor koltukta oturarak çanak kızartmaya benziyor mu ona göre harca kardeşim biz çalışalım bizden kesinti olsun size versinler ne ala memleket nerde miting olsa memur orda hükümet istifa bencilleşmeyin hiç bir iş yapmadan akşama kadar oturanlarınız var allah için düşünün ortalama kaç saat çalışıyorsun tam olaak tolasan 4 saat eder en fazla

Aynı Görüşte misiniz?
evet5
hayır0
cevapla 01.12.2014 23:43
hfk hfk

memurun gözünü doyurmak zor birader

Aynı Görüşte misiniz?
evet5
hayır0
cevapla 24.10.2014 10:50
yucel gursoy yucel gursoy

herşey iyigüzel ,fakat tekstilde küçük esnafın getirildigi nokta içler acısı tekstil bitti.1985 1994 arası olan tekstil piyasasını arar olduk malesef gelecekten umudumuzuda yitirmeye başladık umarım yeni hükümet bu sıkıntıları görür ,allah tüm küçük esnafın yardımcısı olsun...!

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 31.08.2014 09:37
isimsiz isimsiz

Millet iki üniversite mezunu siz hala ikramiye pesindisiniz..Allah gözünüzü doyursun..

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 07.08.2014 18:50
yakomoz yakomoz

başbakanımızdan tekrar iktidara geldiği için halka teşekkür olarak memurlara birdefalık ikramiye vermesini istiyoruz yada maaşlara yansıyacak ek bir zam saygılarımla

Aynı Görüşte misiniz?
evet22
hayır195
cevapla 07.04.2014 01:37
CAFER GÜNAY CAFER GÜNAY

Yakomoz kardeşim bu ülkede asgari ücretin ne kadar olduğunu biliyormusun sen birkerede allahınıza şükredin hep madur edebiyetı esnafın anası ağlıyor vergididen sisizin umrunuzdamı varsayoksa memur şükredin biraz şükredin

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 26.11.2014 17:06
Taner Taner

İnsan severse kalpten sever, oy verirse hizmet bekler, biz ikramiye değil hizmet alalım .... Hakkımız olan ücreti ise bileğimizin hakkı ile istemesini bilelim ... Bir maaş ikramiyeye kişiliğimizi değişmeyelim arkadaşlar ...

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 10.09.2014 17:28
abdullah abdullah

asgarı ücretlıler ne yapsın 20 tl 10 tl zamla evmi gecinilir ayıp ...

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 27.06.2014 06:52
fatih fatih

sadece memurlar mi oy kullandi kardes. diger vatandaslari adamdan saymiyor musun !

Aynı Görüşte misiniz?
evet249
hayır12
cevapla 25.04.2014 22:16